Anda Suka???

Friday, December 28, 2012

Sinopsis Drama Sehangat Asmara


Drama Sehangat Asmara ini  akan ditayangkan di Astro Mustika HD 134 bagi menggantikan drama Adam dan Hawa.   Pastinya ramai peminat novel sudah membaca kisah Sehangat Asmara nie, kisah cinta tanpa restu keluarga antara  Kamilia Najwa dan Zainal Arief.

Pelakon: Adi Putra, Rita Rudaini, Shahrizal Jaszle, Afzan Rahman, Izreen Azminda, Nur Fureena, Pengarah : Feroz Kader dan cerita dan skrip ditulis oleh Aisya Sofea/Eenaz Mokhtar/Rozie Rashid.
Sinopsis
Cinta pandang pertama Kamalia Nalwa dan Zainal Arief memutikkan cinta dan berakhir dengan perkahwinan di London tanpa restu keluarga.

Kebahagiaan mereka tiba-tiba terhenti. Zainal terpaksa pulang ke tanah air dengan janji bahawa dia akan kembali lagi. Selama sembilan tahun lamanya, Zainal tidak pernah pulang sedangkan Kamilia terus menanti dengan air mata dan sengsara.

Tanpa diduga, Zainal muncul kembali. Datangnya untuk menuntut Misya, anak comel yang selama ini 'disembunyikan' oleh Kamilia. Dendam kesumat Kamilia terhadap Zainal tidak pernah padam. Anehnya, 'dendam rindunya' terhadap lelaki itu lebih kuat dan mengusik perasaannya.

Benarkah dia membenci lelaki itu? Hipokritkah Zainal ketika mengatakan bahawa hanya Kamilia yang bertakhta di hatinya?

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...