Anda Suka???

Tuesday, October 18, 2011

Maru

Maru adalah seekor kucing jantan (Scottish Fold) yang berasal dari Jepun.  MARU maksudnya bulat yang sangat pemes di youtube. 

Maru terlalu obses ngan kotak. Sejak dari kecik lagi dia main dgn kotak, tido dgn kotak dan pendekata semua dengan kotak.


 Mana kepala Maru???:)

Taraaa.... :)

Wawancara yang diterjemahkan oleh Yuki Shirase


Amy: Bagaimana Anda bertemu dengan keluarga Anda?
Maru: Saya  4 bulan ketika saya pindah ke sini pada bulan September 2007. Saya tidak ingat bagaimana saya tiba di sini, tapi saya diberitahu bahawa hooman saya jatuh cinta dengan saya ketika melihat saya pada pandangan pertama.
Amy: Apa jenis makanan yang kamu suka?
Maru: Saya biasanya makan baik makanan kering dan makanan basah. Makanan favorite saya adalah ayam dan tuna.
Amy: Apa yang Anda lakukan sehari-hari?
Maru: tidur, makan, dan bermain. hooman saya selalu mengatakan bahawa saya menjalani hidup  yang membuat semua orang jeles.
Amy: Apa mainan favorite Anda?
Maru: Saya suka bermain dengan tongkat bulu atau apa pun hooman saya menempel pada tongkat itu. Saya juga bermain Sembunyikan dan Carilah dengan hooman saya dan kemudian mengejar hooman saya di sekitar.


Amy: Apakah Anda tahu bahawa Anda terkenal di YouTube? Apa pendapat Anda tentang 'keterkenalan' Anda di YouTube?
Maru: Saya benar-benar tidak tahu bagaimana saya terkenal, tapi kadang-kadang hooman saya memberitahu saya bahawa "Semua orang menyukai Anda, Maru." Aku tidak faham. Saya selalu tidur,  makan dan bermain sehari-hari. hooman saya mengatakan bahawa itu adalah ok kerana saya tidak tahu saya bahagia selamanya.

sisinmaru.blog17 (klik)
Amy: Apakah Anda suka bermain dengan kucing lain?
Maru: Saya belum pernah bermain dengan kucing lain.
Amy: Mengapa Anda suka kotak begitu banyak?
Maru: Saya tidak tahu kenapa, tapi saya tidak boleh berhenti masuk ke kotak ketika saya melihatnya Ianya membuat saya sangat senang!
Amy: Apa lagi yang Anda suka selain kotak?
Maru: Saya suka bertenggek di atas pokok, dekat tingkap dan di bilik mandi.
Amy: Apakah Anda lebih memilih kotak besar atau kotak kecil?
Maru: Ketika saya tidur saya seperti sebuah kotak kecil karena nyaman dan sesuai untuk saya. Namun, ketika saya bermain, saya lebih memilih yang besar :)
Amy: Apakah Anda sering bermain di halaman belakang? Bagaimana Anda menyukainya?
Maru: Hari semakin panas akhir-akhir ini, jadi saya lebih suka bermain di halaman belakang. Hooman saya menempatkan saya pada harness ketika saya keluar, jadi saya benar-benar senang setiap kali saya melihat baju zirah. Saya suka berjemur , menghirup udara dan mencari bug ketika saya di luar, tapi saya merasa takut ketika saya melihat burung-burung terbang di atas saya.
Amy: Apa yang akan Anda ingin mengatakan kepada fans Anda dari seluruh dunia?
Maru: Halo, saya Maru. Terima kasih telah meminati saya. :)

 
Gelagat Maru



Sumber : Cik Google atau search Maru kat FB and Like...

1 comment:

cikgu said...

hahaha...cute nya..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...