Anda Suka???

Thursday, March 31, 2011

Kereta Berlakon Teater

Pementasan bertaraf global Disney On Ice - World of Fantasy yang dalam rangka mengadakan pementasan bergerak ke 70 buah negara di seluruh dunia. Pementasan tersebut bakal berlangsung di Kuala Lumpur bermula esok, 1 April hingga 3 April ini di Stadium Tertutup Bukit Jalil, Kuala Lumpur. 

Pementasan yang menampilkan karakter-karakter popular Disney itu kali ini bakal menampilkan buat pertama kalinya di atas pentas, karakter-karakter popular yang diangkat daripada filem animasi pecah panggung, The Cars.
Bukan sekadar menjadi prop pementasan yang kaku, ia benar-benar boleh berkata-kata, mengenyitkan mata, malah melompat. Dalam erti kata lain ia hidup!

Ini bermakna karakter-karakter The Cars seperti Lightning McQueen, Mater, Doc Hudson, Sally Carrera, Luigi dan Ramone akan berkongsi pentas Disney On Ice: World Of Fantasy bersama karakter Disney yang juga pertama kali muncul menerusi pementasan Disney On Ice iaitu Tinker Bell. Pementasan itu turut disertai karakter-karakter dari filem animasi The Lion King dan The Little Mermaid yang pernah muncul menerusi siri pementasan Disney On Ice sebelum ini. 

Baca selanjutnya dalam Kosmo Online.
 
Sumber : Kosmo Online 

1 comment:

Arpiiz said...

err, macam best je bunyi nye..^^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...